NOVÉ SYMBOLY (IKONY) ZPRACOVÁNÍ V PŘEHLEDU DOCHÁZKY

Cílem revize stávajících ikon a doplnění nových symbolů bylo rozšířit uživatelské možnosti o jednoduchý přehled o stavu zpracování či uzavření nad oddělením bez nutnosti procházení jednotlivých zaměstnanců. Seznam zaměstnanců v přehledu docházky obsahoval sloupec, který signalizoval, zda je plán zaměstnance na vybraný měsíc uzavřený, či nikoli. Signalizační informace byly rozšířeny o detaily vztahující se ke zpracování plánu zaměstnance.

Přehled oddělení s ikonou v záhlaví řádku

Nápověda významu jednotlivých symbolů
Po najetí myši na příslušný symbol se vám zobrazí hint s informací co značí. Níže uvádíme výčet jednotlivých symbolů se kterými se můžete v programu setkat.

Zpracujte plán zaměstnance –
Symbol se u zaměstnance objeví pokud jeho plán není vůbec zpracovaný, nebo pokud jsme v plánu/záznamech provedli změny, které ještě nebyli zpracovány a nebo pokud existuje nějaký novější záznam, než je datum posledního zpracování.

Zpracování proběhlo bez chyb –
Symbol signalizuje, pokud je zpracování plánu zaměstnance bez chyb a nic nebrání jeho uzavření.

Zpracování obsahuje chybu –
Symbol se objeví, pokud při zpracování plánu zaměstnance byla objevena chyba a to pro dny, které již proběhly. Tzn. za chybu se nepovažuje pokud zaměstnanci chybí záznamy ve dny, které ještě neproběhly.

Zpracování záznamů je neúplné –
Symbol se zobrazí, pokud ještě neproběhl celý měsíc a ve zpracování chybí záznamy za dny které teprve nastanou.

Zaměstnanec má uzavřený plán –
Symbol signalizuje uzavřený plán zaměstnance.

Pokud ze nezobrazí ani jeden z těchto znaků, znamená to, že zaměstnanec nemá vůbec přiřazený plán na vybrané období.

Nastavení programu
Tuto funkcionalitu lze zapnout/vypnout v nastavení docházky. Přes volbu Docházka>Nastavení Docházky se vám zobrazí okno, v kterém zvolte záložku Doplňková nastavení a zaškrtněte možnost “Zobrazovat v přehledu docházky Symboly zpracování”

Doporučení
Na serveru kde aplikace běží, by měla být také spuštěná služba AtxAuto.exe která se stará o zpracování záznamů všech zaměstnanců v organizaci jednou za den. Doporučujeme tuto službu nastavit tak, aby ke spouštění docházelo v ranních hodinách tedy po půlnoci, spíše než před půlnocí, kdy může zpracování proběhnout bez konfliktů a co nejkvalitněji.

Článek ke stažení ve tvaru *.pdf

Pokud tuto funkci vámi provozovaná verze docházkového systému neobsahuje, kontaktujte prosím Hot-Line službu IVAR a.s. Poděbrady nebo napište na email Hot-line@ivar.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice SW ATTAX, SW produkty se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.